ТОВ «Водоканал-сервіс» пропонує кілька способів передачі показників індивідуальних лічильників холодної та гарячої води. Найпростіший та найбезпечніший з них — через чат-боти у Viber і Telegram.

Тож саме чат-ботами підприємство рекомендує скористатися споживачам, щоб передати показники лічильників. Нагадуємо, що передавати показники слід вчасно, аби вони були відображені в рахунках за поточний розрахунковий місяць, а нараховані суми відповідали фактично спожитим послугам.

Перевагами чат-боту є те, що за його допомогою показники приладів обліку можна передавати з будь-якого пристрою, на якому встановлений месенджер Viber, і в будь-який зручний для користувача час. Крім того, обробка внесених даних відбувається автоматично з покроковою їх верифікацією, а це запобігає впливу людського фактору при передачі даних до абонентської бази споживачів ТОВ «Водоканал-сервіс».

Telegram
Viber